Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020

Οι βιταμίνες που καταπολεμούν τη γρίπη και οι τροφές που θα σου τις δώσουν

Οι βιταμίνες που χρειάζεσαι

Έκανες το εμβόλιο για τη γρίπη και ακολουθείς όλους τους κανόνες για να παραμείνεις υγιής και προστατευμένη από τη νόσο. Ωστόσο, στο γραφείο είναι όλοι άρρωστοι και εσύ σκέφτεσαι πώς θα θωρακίσεις τον οργανισμό σου, με κάθε τρόπο που μπορείς. Αυτό που θα βοηθήσεις είναι να εφοδιάσεις τον οργανισμό σου με τις σωστές βιταμίνες.


Έκανες το εμβόλιο για τη γρίπη και ακολουθείς όλους τους κανόνες για να παραμείνεις υγιής και προστατευμένη από τη νόσο. Ωστόσο, στο γραφείο είναι όλοι άρρωστοι και εσύ σκέφτεσαι πώς θα θωρακίσεις τον οργανισμό σου, με κάθε τρόπο που μπορείς. Αυτό που θα βοηθήσεις είναι να εφοδιάσεις τον οργανισμό σου με τις σωστές βιταμίνες.

Αυτό που ίσως έχει διαφύγει της προσοχής σου είναι οι βιταμίνες. Ξέρεις ποιες χρειάζεσαι περισσότερο ώστε να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου αυτήν την εποχή; Οι ειδικοί σου δίνουν την απάντηση και σου λένε ποιες είναι οι καλύτερες βιταμίνες που δρουν ενάντια στη γρίπη και από ποιες τροφές θα τις πάρεις.

Οι βιταμίνες που χρειάζεσαι

Οι βιταμίνες που δίνουν ένα boost στο ανοσοποιητικό είναι οι A, C και D3. «Σε συνδυασμό με προβιοτικά και ψευδάργυρο, έχεις μία καλή φυσική συνταγή ενάντια στη γρίπη», εξηγεί η διατροφολόγος Stephanie Papadakis. «Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, έχεις έλλειψη στη βιταμίνη D, γιατί δεν εκτίθεσαι στον ήλιο, πράγμα που θα ενίσχυε το ανοσοποιητικό σου».

Οι τροφές που σου δίνουν βιταμίνες

Εκτός από συμπληρώματα βιταμίνης, είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνεις τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες A και C. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν, μειώνουν το οξειδωτικό στρες στο σώμα σου και δρουν αποτελεσματικό στο ανοσοποιητικό. Οι διατροφολόγοι συστήνουν να τρως γλυκοπατάτα, καρότα, kale και κολοκύθι για τη βιταμίνη Α. Φάε επίσης πιπεριές, ακτινίδιο, γκουάβα, φράουλες, πορτοκάλια, μπρόκολο και μαϊντανό για τη βιταμίνη C. Η κατανάλωση αντίστοιχων τροφών σου δίνει τη σωστή άμυνα και τις βιταμίνες που προστατεύουν τον οργανισμό σου καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ψευδάργυρος και προβιοτικά

Ο ψευδάργυρος, αποδεδειγμένα, μειώνει τη διάρκεια και τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων της γρίπης. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε αυτό το στοιχείο είναι: τα όστρακα, τα θαλασσινά, τα φασόλια, οι φακές, οι ξηροί καρποί και η σόγια.

«Τα προβιοτικά βοηθούν την υγεία του εντέρου σου. Επίσης, δυναμώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σε όλον τον οργανισμό. Οι ιδανικές τροφές που σου δίνουν τα απαραίτητα προβιοτικά, είναι το γιαούρτι, το κεφίρ, το ξινολάχανο και οι πίκλες. Ωστόσο, η διατροφολόγος σου επισημαίνει ότι πρέπει πρώτα να συμβουλευτείς τον γιατρό σου και να δεις αν χρειάζεσαι ειδική φαρμακευτική περίθαλψη ή αν απαγορεύεται να καταναλώνεις συγκεκριμένες τροφές.

Πηγή: ladylike.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365