Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2020

Οκτώ μυστικά για να νικήσετε την αϋπνία

Ας ακολουθήσουμε λοιπόν τις συμβουλές των ειδικών προκειμένου να μας πάρει επιτέλους ο ύπνος

Μετά από μια νύχτα κακού ύπνου το χειρότερο που μπορεί να μας συμβεί είναι η αδυναμία να συγκεντρωθούμε και να δουλέψουμε αποτελεσματικά. Όταν όμως η αυπνία είναι χρόνια, τότε ουσιαστικά υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε ένα χρόνιο στρες με τις συνέπειες που αυτό συνεπάγεται, στο κυκλοφορικό μας σύστημα.Αρκετές έρευνες άλλωστε έχουν συσχετίσει την αϋπνία με την υπέρταση, έναν από τους σοβαρότερους παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου.


Ας ακολουθήσουμε λοιπόν τις συμβουλές των ειδικών προκειμένου να μας πάρει επιτέλους ο ύπνος.

Μην αναζητάτε λύσεις στα προβλήματά σας το βράδυ. Αυτή είναι η χειρότερη στιγμή. Όσο εσείς προβληματίζεστε, ο οργανισμός σας βρίσκεται σε υπερεγρήγορση, γεγονός που δυσχεραίνει την αναγκαία χαλάρωση που θα οδηγήσει στον ύπνο. Επιπλέον επειδή το μυαλό σας δεν είναι ξεκούραστο, αντί να βρίσκετε λύσεις στα προβλήματά σας, τα αναμασάτε. Αφήστε τα προβλήματα για το πρωί.

Μην κοιτάτε το ρολόι. Κάθε φορά που κοιτάτε το ρολόι σκέφτεστε ότι έχουν λιγοστέψει οι ώρες που σας μένουν για ύπνο. Η παγίδα του ρολογιού επιτείνει την αϋπνία.
Ελέγξτε αν στο δωμάτιό σας επικρατούν συνθήκες που βοηθούν την έλευση του ύπνου όπως αν η θερμοκρασία είναι κατάλληλη, αν υπάρχει σκοτάδι, αλλά και αν νιώθετε ασφαλείς.
Μην καταναλώνετε καφεΐνη – δηλαδή αναψυκτικά τύπου κόλα ή καφέ ή ακόμη και τσάι) τρεις ώρες πριν κοιμηθείτε. Ακόμη αποφύγετε τα βαριά γεύματα αργά το βράδυ, γιατί η διαδικασία της πέψης θα δυσκολέψει τον ύπνο σας.
Πιείτε ένα χαμομήλι ή ένα ζεστό γάλα που βοηθούν τον οργανισμό να χαλαρώσει. Η λύση του χλιαρού ντους έχει φανεί ότι δεν βοηθά πάντα, μιας και αντί να σας χαλαρώσει μπορεί να σας κουράσει.
Σβήστε την τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο ή αν συνηθίζετε να κοιμάστε με την τηλεόραση ανοιχτή βάλτε ένα αδιάφορο πρόγραμμα ώστε να μην ξενυχτήσετε για μια ταινία
Το αλκοόλ, ιδιαίτερα σε μεγάλη ποσότητα δεν είναι λύση όσον αφορά την καταπολέμηση της αϋπνίας. Οι ειδικοί εξηγούν ότι μπορεί αρχικά να κοιμηθείτε, αλλά τη νύχτα να ξυπνήσετε ή το πρωί να έχετε βαρύ κεφάλι.
Εάν η αϋπνία συνυπάρχει με άλλα συμπτώματα, όπως η μειωμένη ενεργητικότητα, η πολύ πρωινή αφύπνιση, οι διαταραχές της όρεξης (είτε ιδιαίτερα αυξημένη, είτε μειωμένη) και η απώλεια της ερωτικής επιθυμίας, καλό είναι να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό για την περίπτωση αυτή να αποτελεί σύμπτωμα κατάθλιψης.

 ygeiamou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365