Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020

Πάνω από 110.000 καταναλωτές ρύθμισαν τις οφειλές τους στη ΔΕΗ

Διαβάστε λεπτομέρειες

Βελτίωση της εισπραξιμότητας και περιορισμός της διαρροής καλών πελατών της ΔΕΗ προς τον ανταγωνισμό καταγράφεται το τελευταίο τρίμηνο, με την εφαρμογή του νέου συστήματος ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών από κατανάλωση ρεύματος.


Πάνω από 110.000 καταναλωτές έχουν ρυθμίσεις τις οφειλές τους, ύψους 155 εκατ. ευρώ, με το νέο σύστημα που τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ,  η ρύθμιση οδήγησε σε σταθεροποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά και βελτίωση της εισπραξιμότητας, καθώς στα ταμεία της ΔΕΗ εισρέουν πλέον περισσότερα από όσα τιμολογούνται, κάτι που σημαίνει ότι εξοφλούνται και παλαιότερες οφειλές. 

Επίσης, έχει περιοριστεί ο ρυθμός μείωσης των καλών πελατών που μετακινούνται σε εναλλακτικούς προμηθευτές. 

Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή (10-20% της οφειλής) και μέχρι 18 δόσεις ενώ για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού και σε 24 δόσεις αλλά με μεγαλύτερη προκαταβολή (30%). 

Η ένταξη στη ρύθμιση γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία, με την υποβολή της αίτησης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770.Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση). Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς ενώ οι πελάτες που είναι συνεπείς στη τήρηση του διακανονισμού, δικαιούνται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365