Τετάρτη, 22 Απριλίου 2020

Κορωνοϊός: 30% αύξηση εσόδων στα σούπερ μάρκετ από 24 Φεβρουαρίου έως 5 Απριλίου

Αναλυτικότερα

Αύξηση εσόδων της τάξεως του 30% που μεταφράζεται σε συνολικό τζίρο 883,8 εκατ. ευρώ στις ταχυκίνητες κατηγορίες αγαθών, εμφανίζουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 5 Απριλίου.


Αναλυτικότερα, τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, υποδεικνύουν ότι η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 30% για την περίοδο 24/02/2020-5/4/2020 σε σχέση με 25/02/2019-7/4/2019). Κοντά σε αυτό τον μέσο όρο της περιόδου από την εμφάνιση κρούσματος κορωνοϊού στη χώρα, κινείται η εβδομάδα που τελειώνει στις 5/4/2020, όπου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (7/4/2019), αγγίζει το 27,6%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, από την αρχή του 2020 μέχρι τις 5 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανέρχεται σε 14,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από αρχή του 2019 μέχρι 7 Απριλίου 2019.

Συγκεκριμένα, την περίοδο 24/02/2020-5/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ανήλθαν σε 883,8 εκατ. ευρώ έναντι 680 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-7/4/2019), σημειώνοντας αύξηση 30%.

Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (27,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (49,3% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (39,4% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (6,4% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Στην κορυφή των πωλήσεων τα αντισηπτικά

Στη βασική τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 419%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 354%, το οινόπνευμα με άνοδο 334% και τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 329%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 5/4/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (7/4/2019), αγγίζει το 27,6%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 144,5 εκατ. ευρώ έναντι 113,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 29,7%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (32,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 14,7%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 22,6%). Τέλος, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 536,7%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 307,6% και τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 191,8%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365