Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Τέμπη: Αντιμέτωποι με ισόβια επιθεωρητής και άλλοι δύο σταθμάρχες, πιθανές νέες διώξεις

Αντιμέτωποι με ισόβια
Λίγες ώρες πριν η υπόθεση του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη περάσει στα χέρια δύο ειδικών εφετών ανακριτών, ο κύκλος των κατηγορουμένων για την μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στα ελληνικά χρονικά διευρύνεται.

Διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον σταθμάρχη της Λάρισας που ήδη έχει προφυλακιστεί, αλλά και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 11 το βράδυ αλλά έφυγαν νωρίτερα.


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Mega, η Εισαγγελία Πρωτοδικών άσκησε τρεις νέες συμπληρωματικές ποινικές διώξεις σε πρόσωπα που διαδραμάτισαν κομβικό ρόλο στο τρομακτικό δυστύχημα.


Βαριές διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ και που έβαλε στη συγκεκριμένη νυχτερινή βάρδια τον προφυλακισμένο πλέον και ήδη κατηγορούμενο σταθμάρχη, τον άνθρωπο που βγήκε σε αναρρωτική άδεια ένα 24ωρο μετά την τραγωδία, και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 το βράδυ και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο τους.


Σύμφωνα με την απολογία του προφυλακισμένου σταθμάρχη «περί τις 22:10 με 22:15 ο Χ. Π. αναχώρησε. Λίγο μετά περι ώρα 22:20 με 22:25 αναχώρησε και ο Κ. Π.».


Τα 3 νέα πρόσωπα σε βάρος των οποίων έχουν ασκηθεί διώξεις κατηγορούνται για το κακούργημα της διατάραξης των συγκοινωνιών

Ακριβώς ίδιες κατηγορίες με αυτές του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας που ήδη βρίσκεται στις φυλακές, για το κακούργημα προβλέπεται ποινή κάθειρξης από 10 χρόνια μέχρι ισόβια.


Ο επιθεωρητής Λάρισας που έβγαλε τις βάρδιες για τη μοιραία νύχτα, στην πρώτη του κατάθεση στην ανακρίτρια επέρριψε ευθύνες για την τραγωδία τόσο στον 59χρονο όσο και στους δύο σταθμάρχες που έπρεπε να ήταν στο πόστο τους μέχρι τις 11 το βράδυ


«Μεταξύ 22:00 και 23:00, υπήρχαν και υπηρετούσαν ταυτόχρονα τρεις σταθμάρχες, με επικεφαλής τον Π. ως αρχαιότερο την υπηρεσία. Μετά το συμβάν ενημερώθηκα από τον σταθμάρχη Σ. ότι από την έναρξη της βάρδιας του ώρα 22:00 ήταν μόνος του διότι ούτε ο Π. ούτε ο Χ. βρίσκονταν στο γραφείο του σταθμάρχη. Γνωρίζω επίσης ότι ο κεντρικός σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων Ζήνδρος Γεώργιος έδωσε εντολή στο σταθμάρχη Π. να παραμείνει μέχρι την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας και να εξασφαλίσει την άφιξη της αμαξοστοιχίας 62 στη Λάρισα που είχε κάποια λεπτά καθυστέρησης», ανέφερε στην κατάθεσή του ο επιθεωρητής Λάρισας.


«Τα ρίχνει» σε σταθμάρχες και μηχανοδηγό

Ευθύνες στους σταθμάρχες και στο μηχανοδηγό επιρρίπτει ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, υποστηρίζοντας πως έγιναν «πολλαπλά λα΄θη»


«Άλλωστε το φύλλο παρουσίας των εργαζομένων κοινοποιείται στην αρμόδια Διεύθυνση Κυκλοφορίας καθώς και στην αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού, προ μηνός, συντασσόμενο από την εκάστοτε Επιθεώρηση. Άπαντες συνεπώς, είχαν γνώση περί των εργαζομένων που πρόκειται να τοποθετηθούν την οιαδήποτε βάρδια στο οιοδήποτε σημείο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365