![]() |
| Πίκρα για τον υποβιβασμό του Αλμωπού Αριδαίας |
Η σημερινή ισοπαλία του Αλμωπού Αριδαίας με την Νίκη Αξού, αποτέλεσε το κύκνειο άσμα όσον αφορά τον υποβιβασμό της ιστορικής ομάδας της Καρατζόβας, στην Α’ Κατηγορίας. Είναι από τις πλέον δύσκολες στιγμές του συλλόγου, οι αιτίες είναι πολλές αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να καταλογιστούν ευθύνες σε ανθρώπους που βγήκαν μπροστά και ανέλαβαν τις τύχες του συλλόγου, όταν κάποιοι άλλοι γύρισαν την πλάτη και προτίμησαν την κριτική παρά την βοήθεια.
Ο υποβιβασμός ίσως να είναι μια ευκαιρία να γίνει μια νέα αρχή και να μπουν γερές βάσεις, ούτως ώστε η ομάδα να ορθοποδήσει και να σταθεί επάξια όχι μόνο στα τοπικά πρωταθλήματα, αλλά γιατί όχι και στις εθνικές κατηγορίες, για να γίνουν όλα αυτά θα πρέπει να γίνει σωστός προγραμματισμός και σκληρή δουλειά για να επιτευχθούν οι στόχοι και να ξαναγυρίσει το χαμόγελο στα χείλη των φίλων της ομάδας.
Από εκεί και πέρα το τελευταίο χρονικό διάστημα ακούγονται διάφορα σενάρια για εμπλοκή στα διοικητικά του Κώστα Γάτσου, ενός ανθρώπου που για μια οκταετία περίπου πέτυχε σημαντικά πράγματα και είχε φέρει την ομάδα μέχρι την SL2, ωστόσο μέχρι στιγμής από την πλευρά του δεν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο και θα πρέπει να περιμένουμε τις όποιες διοικητικές εξελίξεις το καλοκαίρι.
Αυτήν την στιγμή η πίκρα των φίλων της ομάδας, όπως και όλων των εμπλεκομένων διοίκησης, προπονητή και παικτών είναι πολύ μεγάλη και σίγουρα ο υποβιβασμός αποτελεί μαύρη σελίδα, στην ιστορία του Αλμωπού Αριδαίας.





ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΜΩΠΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΟΜΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΠΑΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ----- ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. Β. Άνεμος......
Μεγάλη πίκρα όμως... Μας έχει κοπεί η όρεξη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉτανε δίκαιο έγινε πράξη,πέρυσι την γλίτωσε αλλά φέτος…η ομάδα με τους περισσότερους haters γιατί άραγε
ΑπάντησηΔιαγραφήεκει στη αριδαια μονο φρου φρου κ αρωματα εκτοσ απο 4 με 5 ατομα που ηνε κοντα στον αλμωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι χαχα τι να πουμε στεναχωρηθήκαμε πάραα πολύ.Κάθε ήττα του Αλμωπού είναι μια νίκη για την Αλμωπία.Καλό αφανισμό ☺️
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωπω πόνος
Διαγραφή