![]() |
| Με τα πράσινα του Εδεσσαϊκού και στην Α1 |
Νέα ανακοίνωση παραμονής για την νέα σεζόν από τον Εδεσσαϊκό, που λίγες μέρες πριν τον τελικό του κυπέλλου, συμφώνησε με τον Δημήτρη Ολίδη και έτσι ένας παίκτης που αγωνίζεται με ψυχή και πάθος, δηλώνει παρόν για την ερχόμενη χρονιά που βρίσκει τους πράσινους στην Α1.
Δείτε την ανακοίνωση των τριαινοφόρων:
«Η ομάδα μας συνεχίζει να χτίζει πάνω σε σταθερές αξίες και δυνατούς χαρακτήρες!
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας και την επόμενη σεζόν με τον ΟΛΙΔΗ ΔΗΜΗΤΡΗ,
έναν ποδοσφαιριστή που αποτελεί ζωντανό παράδειγμα πίστης και αφοσίωσης στην ομάδα μας.
Πιστός, μαχητής και πάντα παρών στις δύσκολες στιγμές, αποδεικνύει καθημερινά τι σημαίνει να φοράς αυτή τη φανέλα.
Με το πάθος και την αφοσίωσή του, αποτελεί παράδειγμα τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου.
Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα, εντασσόμενος στο προπονητικό επιτελείο των ακαδημιών μας, μεταδίδοντας τις αξίες και τη νοοτροπία του στους νεότερους αθλητές.
Και φυσικά, θα συνεχίσει αυτό το έργο και τη νέα σεζόν.
Συνεχίζουμε μαζί, πιο ενωμένοι και πιο δυνατοί από
ποτέ!
Του ευχόμαστε υγεία και δύναμη για τη νέα σεζόν!»





Δεν έχω τίποτε με τον Εδεσσαϊκό και οποιαδήποτε ομάδα. Καταντάει όμως βαρετό για το κοινό, ότι ανανέωσε για ακόμη μια σεζόν ο Α η ο Β. Νομίζω ότι είναι πιο σωστό να ανακοινώνονται μόνο οι μεταγραφές. Οι ανανεώσεις είναι μόνο για εντύπωση και διαφήμιση. Δηλαδή αν χρέωνε π.χ το σάιτ την κάθε ανακοίνωση, τότε το πολύ όλες οι ομάδες θα έκαναν μια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντικειμενικά έχεις δίκιο οι ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές έχουν το δελτίο τους σε έναν σύλλογο και μένουν για πάντα σε αυτό εκτός και αν θελήσουν να πάρουν μεταγραφή ή να κάνουν διαγραφή. Θα μπορούσαν όμως οι ομάδες να λέγανε ο τάδε συνεχίζει και του χρόνου πχ. Η ανανέωση δεν υφίσταται επισήμως στα ερασιτεχνικά
ΔιαγραφήΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ... ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Α ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΥΡΕΘΗΚΑΝ ΕΚΕΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ κύριε kwstantinos τι έγινε και πέσατε γονατιστοί για να χαθεί το διχιλιαρο; Δεν βλέπω πλέον να τα χώνεις στον Κεμάλ, στον Κιμ κλπ. Σε έκαναν 🐈🐈🐈🐈🐈 ; Έγινες ο καλύτερος οπαδός τους!!!! Είχε απόλυτο δίκιο ο Καραπαπας που σας τα εχωνε !!! Τώρα κιχχχχχ
ΔιαγραφήΤράβα παίξε εσύ τα μισά σου παιχνίδια με τον ραμπουση να σε παίζει 100-0 είχες το θράσος να ζητήσεις και ξένους διαιτητές (αδικημένε)
ΔιαγραφήΒάλε πρώτα καμια διαφήμιση στο σάιτ κ μετά τραγούδα το aridaia 365 σου εκανε κ αφιέρωμα σαν πρωταθλητή αλλά εσύ τι ξέρεις να κάνεις μόνο να ειρωνεύεσαι…και γιατί να προβάλει ολους τους παρατρεχάμενους που ηρθαν να σας δωσουν το κυπελλο, μηπως έχει κανια υποχρεωση;
ΔιαγραφήΑνώνυμος8 Μαΐου 2026 στις 1:16 μ.μ. ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΣ ... ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ Ν ΑΚΟΥΣΕΙ... ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΦΘΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΩΦΕΙΛΕΣ... ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟΝΟΜΗ???ΟΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ... ΕΙΔΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ¨???? ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ Η ΔΙΑΙΤΗΤΗ???ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΠΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΝΟΙΑ??? ???ΧΑΣΑΜΕ ΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ <>... ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΤΩΝ 800 ΚΑΤΟΙΚΩΝ (ΑΠΟ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ) ΚΛΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ...ΦΡΟΝΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ...
ΔιαγραφήΑνώνυμος8 Μαΐου 2026 στις 7:37 μ.μ. ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ... ΘΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ
ΔιαγραφήΣωστά ανακοινώνουν τις ανανεώσεις παικτών,είτε για λογους συμφωνίας,είτε ώστε να αποφύγουν ενδιαφέρον άλλων ομάδων…φέτος δν θα σταματήσει η μεταγραφική περίοδος και αποφεύγουν αυτό…δείχνουν ότι οι παίκτες μένουν στην ομάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατάνε τον κορμό τους πριν τον τελικό,δείχνουν την εμπιστοσύνη που έχουν στα δικά τους παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεσιέ kwstantinos μην τα παρουσιάζεις όπως θες. Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι ότι η διαιτησία σου στέρησε τελικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα, σου ΧΑΡΙΣΑΝ το διχιλιαρο γιατί ζήτησες όχι εσύ, αλλά το ΔΣ σου συγνώμη εντός των γραφείων της ΕΠΣ ( ας σου το πούνε οι διοικούντες σου).
Έχεις ιστορία βεβαίως αλλά για τώρα ποιοι γηγενείς; Γηγενείς είναι ο Σαββίδης, Βολτσης, Κων/δης, Σαββίδης, Σαμαράς, Μωυσιδης, Νιορατζε, Χ"Στεφάνου, Αναστασιάδης, Τσιλιγιαννης, Θεοδώρου κλπ κλπ; Οι μόνοι χωριανοί σου είναι 4 και από αυτούς οι 2 βασικοί. Εκτός αν θεωρείς γηγενείς τους εντός Νομού!!
Μαρτσος στοικακης Αλμαλης Υψηλάντης σε κάθε ματς βασικοί είναι δεν ξέρω τι βλέπεις εσύ
ΔιαγραφήΤελικά μεσιέ kwstantinos σου ΧΑΡΙΣΑΝ η όχι το 2000€; Ρώτησες το Δ.Σ σου; Η μήπως ντρέπεσαι να απαντήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφή