![]() |
| Νέα συμφωνία για τον Όλυμπο Αψάλου |
Οι ανανεώσεις συνεχίζονται στον Όλυμπο Αψάλου με τον αέρινο και πολυεργαλείο Αλέξανδρο Χατζηπαναγιωτίδη να προσφέρει τις υπηρεσίες του και την νέα σεζόν στην ομάδα των ερυθρολεύκων.
Δείτε την ανακοίνωση:
Η διοίκηση του ΟΛΥΜΠΟΥ ΑΨΑΛΟΥ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον Αλέξανδρο Χατζηπαναγιωτίδη για τη νέα αγωνιστική σεζόν!
Ο Αλέξανδρος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας, ενισχύοντας το δεξί άκρο της άμυνας από τη θέση του δεξιού οπισθοφύλακα, με πάθος, μαχητικότητα και αστείρευτη διάθεση μέσα στο γήπεδο.
Αλέξανδρε, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του ΟΛΥΜΠΟΥ ΑΨΑΛΟΥ!
ΠΑΜΕ ΟΛΥΜΠΑΡΑ!





Κάνετε μια ανακοίνωση για τους ποδοσφαιριστές που παραμένουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉρεμα όλα στήν ώρα τους ΌΛΥΜΠΟΣ είσαι
ΔιαγραφήΜας αρέσει να μας βλέπετε συνέχεια γιατί στο ποδόσφαιρο δεν θα μπορείτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο και να σε βλέπουν Ολυμπακο, κάτω από Δυτικό, Εδεσσαϊκό, Καλή και Προφήτη ( τυχαία σειρά) θα είσαι. Άρα 5ος !!
ΑπάντησηΔιαγραφή