
Η Έλλη Μυστακίδου από τα Γιαννιτσά είναι η πρώτη γυναίκα υποψήφια για την προεδρία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ταεκβοντό
Ιστορική υποψηφιότητα για το ελληνικό ταεκβοντό, με την Ολυμπιονίκη, από τα Γιαννιτσά Έλλη Μυστακίδου να ανακοινώνει ότι θα διεκδικήσει την προεδρία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ταεκβοντό και να γίνεται η πρώτη γυναίκα που θέτει υποψηφιότητα για το ανώτατο διοικητικό αξίωμα της ΕΛΟΤ.






















