Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

Ποια αυτοκίνητα σας κάνουν πιο… ελκυστικούς στο αντίθετο φύλο;

Το αυτοκίνητο του υποψήφιου συντρόφου πολλές φορές κάνει τη διαφορά

Μπορεί αυτό να ενοχλεί τους πιο παραδοσιακούς αλλά η αλήθεια είναι πως στην εποχή μας αρκετές γνωριμίες ζευγαριών γίνονται μέσα από ιστοσελίδες, εφαρμογές ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι άνθρωποι να ενδιαφέρονται πολύ για την εικόνα που παρουσιάζουν μέσα από το ψηφιακό τους προφίλ. Για αυτό το λόγο, η ιστοσελίδα askmen σε συνεργασία με την πλατφόρμα γνωριμιών Zoosk πραγματοποίησε μια έρευνα για το ποια μοντέλα αυτοκινήτων κάνουν τους άντρες αλλά και τις γυναίκες πιο ελκυστικούς, τουλάχιστον διαδικτυακά.



Για όσους δε γνωρίζουν πως λειτουργούν οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες γνωριμιών (Tinder, Bumble, Zoosk κτλ), ο χρήστης έχει πρόσβαση σε φωτογραφίες αντρών ή γυναικών τις οποίες μπορεί να προσπερνά ή να δηλώνει πως του αρέσουν. Αν δύο χρήστες συμφωνήσουν πως αρέσει ο ένας στον άλλο, τότε αποκτούν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν μέσω μηνυμάτων.

Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας, έχοντας μια φωτογραφία ενός Jeep στο προφίλ του, ο χρήστης αυξάνει την πιθανότητα να λάβει μηνύματα ενδιαφέροντος κατά +243%! Στη σειρά των προτιμήσεων ακολουθούν τα μοντέλα της BMW που αυξάνουν την πιθανότητα μηνυμάτων κατά +165% αλλά και τα Toyota που δίνουν πλεονέκτημα +73%.

Από πλευράς κατηγοριών, ένα απλό βανάκι θα δώσει +61% ενώ πολύ κοντά είναι τα αποτελέσματα για τα sedan (+42%) και τα pick-up (+41%). Αντίθετα, παραπονεμένοι θα μείνουν όσοι επέλεξαν μοντέλο hatchback για την φωτογραφία τους αφού σύμφωνα με την έρευνα αυτό θα μειώσει κατά -15% τις πιθανότητες να λάβουν μηνύματα!



Οι "ειδικοί" διαπίστωσαν πως το να αναφέρει κάποιος απευθείας στη συζήτηση το μοντέλο που οδηγεί δεν έχει πάντα τα ίδια αποτελέσματα, όπως και αν το συμπεριλάβει στην περιγραφή του προφίλ του. Ενδεικτικά, στις περιπτώσεις που κάποιος αναφέρει πως έχει βανάκι τότε η πιθανότητα να λάβει μηνύματα μειώνεται κατά -72%.

Θετικά αποτελέσματα έχει η αναφορά των λέξεων BMW, Nissan, Land Rover, Subaru, Prius, Ford και Mercedes, αυξάνοντας τις πιθανότητές από +11% μέχρι +79%. Αντίθετα, η αναφορά των Honda, Chevrolet, Toyota, Ferrari, Tesla, Lexus, Dodge και Mazda όπως και των κατηγοριών βαν, pick-up, sedan και hatchback μόνο κακό μπορεί να κάνει στην απήχησή του ενδιαφερόμενου σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας.

Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, ακόμα και πριν από την ψηφιακή εποχή, η επιλογή αυτοκινήτου συσχετιζόταν με την ανάγκη των αντρών να προσελκύσουν την προσοχή πιθανών συντρόφων. Τότε τα ανοιχτά διθέσια μοντέλα θεωρούνται από τους περισσότερους ως η καλύτερη επιλογή σε αυτό τον τομέα όμως οι καιροί αλλάζουν και από ότι φαίνεται από τη συγκεκριμένη έρευνα την θέση των Ferrari στις προτιμήσεις των γυναικών πήραν τα Jeep.

1 σχόλιο:

  1. ο ευτυχισμένος άνθρωπος δεν διαφημίζει τη χαρά του. Δεν την προβάλλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365