Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2021

Καραμανλής: Προχωρά ο άξονας Έδεσσας -Θεσσαλονίκης – Κατατέθηκε η πρόταση στο Ταμείο Ανάκαμψης

Οι μελέτες και για τα δύο τμήματα έχουν ολοκληρωθεί

Αίτημα για ένταξη του έργου Οδικός άξονας Έδεσσα – Θεσσαλονίκης στο Ταμείο Ανάπτυξης έχει κατατεθεί, όπως έκανε γνωστό σε δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής από τη Θεσσαλονίκη, μετά το πέρας της συνάντησης με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα.


Πρόκειται για δύο έργα και συγκεκριμένα το τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, προϋπολογισμού 70 εκ. €, που ανήκει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η παράκαμψη Γιαννιτσών, που είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Οι μελέτες και για τα δύο τμήματα έχουν ολοκληρωθεί κατατέθηκε αίτημα να ενταχθεί ως ενιαίο έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης για χρηματοδότηση.


«Θέλω να ξεκινήσω με κάτι για το οποίο ξέρω ότι η ΠΚΜ έχει δώσει μεγάλη μάχη. Και προσωπικά ο ίδιος ο Απόστολος Τζιτζικώστας το έχει θέσει ως προτεραιότητα. Αυτό δεν είναι άλλο από το έργο που έχει να κάνει με την παράκαμψη Γιαννιτσών και το κομμάτι Μαυροβούνι- Έδεσσα. Αυτά τα δύο έργα, το ένα ανήκει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου και το άλλο της Περιφέρειας. Έχουμε κάνει πλέον επίσημα την πρόταση να ενταχθούν στο Ταμείο Ανάκαμψης», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:


«Η κυβέρνηση έχει αποφασίσει ότι το έργο αυτό είναι από τα κεντρικά τα οποία πρέπει να γίνουν. Η Έδεσσα πρέπει να βγει από την απομόνωση και να συνδεθεί με τους αυτοκινητοδρόμους», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.


Σε ό, τι αφορά τον ΟΑΣΘ, ο κ. Καραμαλής σημείωσε ότι «βήμα βήμα νομίζω ότι όλοι διαπιστώνουν πως έχει γίνει σημαντική δουλειά τους τελευταίους 18 μήνες έτσι ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει μέσα μαζικής μεταφοράς που αξίζουν στους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Όταν ήρθαμε στο υπουργείο η Θεσσαλονίκη είχε 235 λεωφορεία. Σήμερα έχει 450».


Αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης σημείωσε ότι έχει παρθεί «μία απόφαση που ακούει σε ένα σύνθημα «Θέλουμε και αρχαία και μετρό». Ας αφήσουμε τις διχόνοιες του παρελθόντος. Μερικοί έχουν αντίθετες απόψεις. Περιμένουμε την απόφαση του ΣτΕ. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα βρεθεί μια οριστική λύση».


Από την πλευρά του, ο Απόστολος Τζιτζικώστας ότι το έργο του Fly Over στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης, προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. «Είμαι αισιόδοξος ότι μέχρι το 2026 η Θεσσαλονίκη θα έχει αποκτήσει ένα σύγχρονο παράλληλο αυτοκινητόδρομο που θα ενισχύσει την κυκλοφορία της σημερινής περιφερειακής οδού. Το μεγάλο έργο του μετρό συνεχίζεται. Το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι εργασίες προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο του 2023 και ως Περιφέρεια είμαστε εδώ προκειμένου να συνδράμουμε έτσι ώστε ο το χρονοδιάγραμμα να τηρηθεί στο ακέραιο. Σε σχέση με τον ΟΑΣΘ, η Θεσσαλονίκη είχε 450 χθες. Είμαστε στα επίπεδα του 2015 πριν ακριβώς ξεκινήσει η μπαχαλοποίηση του Οργανισμού από την προηγούμενη κυβέρνηση».


Αναφορικά με τον οδικό άξονα Έδεσσα – Θεσσαλονίκη, ο Περιφερειάρχης σημείωσε πως το έργο πλέον μπαίνει σε φάση υλοποίησης.


1 σχόλιο:

  1. Έπρεπε να έρθει η καταστροφή του κορονοιου και το ταμείο ανάκαμψης για να ξεκινήσει το έργο.
    Τόσα χρόνια μας δούλευαν όλες οι πολιτικές δυνάμεις της Πέλλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365