Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

Λάκης Βασιλειάδης για Οδικό Άξονα Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα: Δεσμευτήκαμε, το υλοποιούμε

Δελτίο Τύπου
Όπως είχε αναφέρει πριν μερικές ημέρες σε ανακοίνωσή του ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης, υπάρχουν θετικές εξελίξεις αναφορικά με το έργο του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα, ένα «έργο πνοής για την Πέλλα» όπως συχνά αναφέρεται σε αυτό.


Η Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα (ΔΕΣΔΙΤ) που συνεδρίασε σήμερα ενέκρινε το έργο «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι-Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/συντήρηση του τμήματος Γέφυρας Αξιού Ποταμού-Έδεσσας» και πλέον η αναθέτουσα αρχή -εν προκειμένω το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών- μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία του διαγωνισμού ώστε να βρεθεί ο ανάδοχος που θα υλοποιήσει το Έργο.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή οδικού δικτύου 9,4 χλμ στο τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα, 8,9 χλμ στο τμήμα Παράκαμψη Γιαννιτσών, 6,3 χλμ στο τμήμα Παράκαμψη Χαλκηδόνας, την κατασκευή 6 ανισόπεδων κόμβων (σε Μαυροβούνι, Ριζάρι, Γιαννιτσά, Παραλίμνη, Χαλκηδόνα και Ελεούσα), τη λειτουργία και συντήρηση των προαναφερόμενων καθώς και 52,3 χλμ επιπλέον στο τμήμα Αξιού-Έδεσσας. Προβλέπεται διάρκεια κατασκευής 3 έτη και 27 έτη για λειτουργία και συντήρηση. Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 360 εκατ. ευρώ.

Το έργο αποτέλεσε προεκλογική δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη, για την υλοποίηση της οποίας και ο Λάκης Βασιλειάδης προσωπικά έχει εργαστεί με τις δυνάμεις του ώστε να υλοποιηθεί όσο πιο σύντομα γίνεται, και πάντα σε στενή συνεργασία με τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό Γιώργο Καραγιάννη και τον Περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα.

Με σχετική Επίκαιρη Ερώτησή του στη Βουλή, αμέσως μετά την εκλογή του, φάνηκε η παραπληροφόρηση της προηγούμενης Κυβέρνησης ως προς την ωριμότητα του έργου και δρομολογήθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας οι απαραίτητες μελέτες, ειδικά για το κομμάτι Μαυροβούνι-Έδεσσα.

Στη συνέχεια ακολούθησε ο χαρακτηρισμός του έργου ως «γενικότερης σημασίας για τη χώρα» και η ένταξη στη διαδικασία του Άρθρου 7Α του κώδικα απαλλοτριώσεων, και βεβαίως η ανακοίνωση από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χρηματοδότησης του έργου μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ.

Συγκεκριμένα, σε όλη αυτή τη μακρά διαδικασία μέχρι σήμερα οι ενέργειές του Λάκη Βασιλειάδη, όπως προκύπτουν και από τις σχετικές ανακοινώσεις του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιλαμβάνουν:

Συνάντηση-Ενημέρωση με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών αμέσως μετά τις εκλογές https://bit.ly/3nnpoB7

Συνάντηση-Ενημέρωση με τον ΓΓ Υποδομών https://bit.ly/3y81Shs

Κατάθεση Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή για να φανεί η αλήθεια και ο σχεδιασμός https://bit.ly/3y9VeYd

Συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή, όπου φάνηκε η πραγματική κατάσταση του έργου https://bit.ly/3QCOWr2

Νέα συνάντηση με τον ΓΓ Υποδομών – χαρακτηρισμός του έργου ως εθνικής σημασίας και ένταξη των Παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας στο άρθρο 7α του Κώδικα Απαλοτριώσεων https://bit.ly/3HJ0yVE

Επαφές με τον Υπουργό και τον ΓΓ Υποδομών & Μεταφορών, τον Περιφερειάρχη και τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών Κεντρικής Μακεδονίας https://bit.ly/3Quv2P7

Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, όπου έθεσα, μεταξύ άλλων, και το θέμα του ΕΟ2 https://bit.ly/3Oxq0j8

Συνάντηση με τον Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών, όπου ζήτησα τη χρηματοδότηση του έργου από το Εθνικό Ταμείο Ανάκαμψης https://bit.ly/3HFYQ79

Επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών και τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας όπου τονίζω τον βαρύ «φόρο αίματος» που πληρώνει η Πέλλα λόγω του οδικού της δικτύου https://bit.ly/3HD41VC

Συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, για τη χρηματοδότηση του έργου από το Εθνικό Ταμείο Ανάκαμψης https://bit.ly/3n6CrXc

Ανακοίνωση από τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών της ένταξης του έργου στην ελληνική πρόταση για το Ταμείο Ανάκαμψης https://bit.ly/39Dm4hI

Απάντηση του Αν. Υπουργού Οικονομικών σε επιστολή μου με στατιστικά στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα στο υφιστάμενο δίκτυο, τα οποία αξιοποιήθηκαν στη διαπραγμάτευση για τη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, παρότι τελικά δεν εγκρίθηκε η χρηματοδότηση https://bit.ly/3y262X9

Ανακοίνωση από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη της απόφασης για χρηματοδότηση του έργου μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ https://bit.ly/3xIhJlp

Συνάντηση-Ενημέρωση με τον ΓΓ Ιδιωτικών Επενδύσεων και Συμπράξεων Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα https://bit.ly/3beYGHQ

Νέα συνάντηση-ενημέρωση με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών https://bit.ly/3Ot4Oul 

Νέα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, όπου έθεσα εκ νέου και μεταξύ άλλων το θέμα του ΕΟ2 https://bit.ly/3bfTeEO

Αναφορικά με την εξέλιξη, ο Βουλευτής παραχώρησε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για την Πέλλα η σημερινή, καθώς ξεκινάει η διαδικασία υλοποίησης του μεγάλου έργου του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκης-Γιαννιτσών-Έδεσσας. Ένα έργο, το οποίο η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και αναμένεται να συμβάλει άμεσα στην οδική ασφάλεια των πολιτών και των διερχομένων, στην ανάπτυξη και τη διακίνηση των προϊόντων της Πέλλας. Ένα έργο-χρέος προς τους πολίτες της Πέλλας, η οποία για αρκετά χρόνια αδικήθηκε στον νευραλγικό τομέα των υποδομών. Δεσμευτήκαμε, το υλοποιούμε.»

1 σχόλιο:

  1. Ερχονται εκλογες και η χαρτουρα παει τρενο,υπο αλλες συνθηκες θα πηγαινε 20 χρονια.το ποταμι δν γυριζει πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365