Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Πως να γυμνάζεστε σωστά

Να κάποια βήματα που είναι σημαντικό να ακολουθήσετε πριν, κατά την διάρκεια και μετά απ’ την άσκηση
Ειδικά αν είστε καινούργιοι στον χώρο της γυμναστικής, ίσως να θεωρείτε περιττά κάποια βήματα τα οποία είναι απαραίτητα για να γίνει η άθληση σωστά, με ασφάλεια και χωρίς να ταλαιπωρήσει ή και να βλάψει το σώμα σας. Να κάποια βήματα που είναι σημαντικό να ακολουθήσετε πριν, κατά την διάρκεια και μετά απ’ την άσκηση.

Σιγουρευτείτε αν έχετε προβλήματα υγείας
Είναι σημαντικό πριν την άσκηση να έχετε κάνει τις αναγκαίες εξετάσεις, για να γνωρίζετε εάν έχετε κάποιο πρόβλημα με την υγεία σας. Αν αποδειχθεί πως έχετε καρδιακές παθήσεις, άσθμα, υψηλή πίεση του αίματος, διαβήτη ή οτιδήποτε άλλο, επικοινωνήστε με τον γιατρό σας και ρωτήστε τον ποιες μορφές άσκησης είναι κατάλληλες για εσάς και ποιες δεν είναι.

Μην προσπερνάτε την προθέρμανση
Ίσως να είναι το πιο βαρετό κομμάτι της άθλησης με την λιγότερη δράση, αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό να γίνει. Να κάνετε μεγάλες κινήσεις που ζεσταίνουν τους μύες, όπως είναι τα ανοίγματα, οι ασκήσεις διαστάσεων, το βάδισμα και οι κυκλικές κινήσεις των χεριών. Αν αρχίσετε κατευθείαν να κάνετε ασκήσεις που ταλαιπωρούν το σώμα σας, οι επιπτώσεις μπορεί να είναι μυϊκή έλξη, διαστρέμματα και κακώσεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να αναγκαστείτε να επισκεφθείτε ορθοπαιδικό https://www.grigoriosavramidis.gr/ και να προβείτε σε επεμβάσεις όπως είναι η αρθροσκόπηση ώμου https://www.grigoriosavramidis.gr/%CF%80%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CF%8E%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%8E%CE%BC%CE%BF%CF%85 και η ποδοκνημική άρθρωση.

Να ξεκουράζεστε
Μετά από την γυμναστική, είναι υψίστης σημασίας να ηρεμήσετε για κάποια λεπτά, να ξεκουράσετε το σώμα σας και να αφήσετε την αναπνοή σας και τους παλμούς σας να επιστρέψουν στους φυσιολογικούς ρυθμούς τους. Επιπλέον, μετά από σκληρή άσκηση, το πιο κατάλληλο είναι να συνεχίσετε με πιο απλές ασκήσεις, όπως είναι οι ασκήσεις της προθέρμανσης. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς.

Να πίνετε αρκετό νερό
Το σώμα σας λειτουργεί καλύτερα όταν έχει λάβει την απαραίτητη ποσότητα νερού και έχει ενυδατωθεί. Αν δεν πίνετε τόσο νερό όσο χρειάζεται όταν κάνετε γυμναστική, ειδικά όταν έχει ζέστη, μπορεί να θέτετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο και να αφυδατωθείτε.

Μην αγνοείτε το σώμα σας
Αν αισθάνεστε οποιονδήποτε πόνο ή οποιαδήποτε ενόχληση κατά την διάρκεια της άθλησης, το σώμα σας σας στέλνει μηνύματα για να σταματήσετε! Αν μετά από λίγη ξεκούραση νιώσετε καλύτερα, τότε συνεχίστε την γυμναστική σας με πιο αργούς ρυθμούς και χωρίς να καταπονείτε το σώμα σας. Παρόλα αυτά, αν ο πόνος δεν υποχωρεί, τότε ίσως να έχετε τραυματιστεί και σωστό θα ήταν να συμβουλευτείτε κάποιον γιατρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365