![]() |
| Ευχαριστήριο |
Ο Αθλητικός Σύλλογος Ακρίτας Σωσάνδρας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει θερμά:
- Τον Αντιδήμαρχο Αλμωπίας κ. Αντώνη Καραμαριά,
- Τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Σωσάνδρας κ. Δημήτρη Καραμήτσο,
- Τους υπαλλήλους του δήμου που παρευρέθηκαν και ιδιαίτερα τον κ. Μπάμπη Αντωνιάδη,
- Τον συγχωριανό μας κ. Αναστάσιο Μίσκο,
για την άμεση και ουσιαστική ανταπόκρισή τους στο αίτημα του συλλόγου μας σχετικά με τον περιμετρικό καθαρισμό του γηπέδου της Σωσάνδρας.
Η παρέμβασή τους συνέβαλε καθοριστικά στην αναβάθμιση της εικόνας και της λειτουργικότητας του χώρου, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του φίλαθλου κόσμου ενόψει του φιλανθρωπικού φιλικού αγώνα της Δευτέρας με τους Παλαίμαχους του Ηρακλή Θεσσαλονίκης.
Τέτοιες ενέργειες αποδεικνύουν έμπρακτα τη στήριξη προς τον αθλητισμό και την τοπική κοινωνία.
Σας περιμένουμε την Δευτέρα στις 17:30 το απόγευμα όλους στο γήπεδο, για πολύ καλό σκοπό!
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του Ακρίτα Σωσάνδρας





Αφού δεν έχουν μηχανήματα και γιαυτο κάνουν ανάθεση 1εκ€ πως ξαφνικά βρήκαν μηχανήματα.Επισης στο βάθος αν δεν κάνω λάθος βλέπω το αμάξι για τα σκυλιά,αυτό πάλι πως κυκλοφορεί από τη στιγμή που δεν υπάρχουν οδηγοί και εκπαιδευτές;
ΑπάντησηΔιαγραφή