![]() |
| Ευχαριστίες |
Ο Μ. Αλέξανδρος Ν. Πέλλας θα ήθελε να ευχαριστήσει δια του προέδρου Μιχάλη Παπαδόπουλου και όλου το ΔΣ τον Δήμαρχο Πέλλας κ. Ευστάθιο Φουντουκίδη αλλά και τον αντιδήμαρχο αθλητισμού κ. Δημήτρη Δαμασκούδη για τις παραχωρήσεις που γίνανε προς όφελος του σωματείου μας κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε.
Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Μίμη Μαλαματίδη, πρόεδρο του Φίλιππου Πενταπλατάνου για την παραχώρηση του γηπέδου, επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το ΔΣ της ομάδας του Άρη Αμπελειών για την παραχώρηση του γηπέδου για τις προπονήσεις μας, επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλο το συμβούλιο και τον πρόεδρο του χωριού του Μ. Αλέξανδρου Πέλλας για την παραχώρηση του γηπέδου για τα παιχνίδια πρωταθλήματος που δώσαμε εκεί.
Μετά τιμής
Το Δ.Σ του Μ. Αλέξανδρου Ν. Πέλλας





Τα σενάρια περί συγχώνευσης με παλιά Πέλλα ισχύουν ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί και να είναι αλήθεια πελλιωτης φίλαθλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά είναι αλήθεια ;;; Δεν νομίζω
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια είναι. . Μια δυνατή. Πέλλα ενωμενοι
ΑπάντησηΔιαγραφήμπραβο ρε παιδια επιτελους 2 ιστορικοι συλλογοι θα τραβηξουν κοινη πορεια μια πελλα ενωμενοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα απαντήσει επιτελους κάποιος αρμοδιος
ΑπάντησηΔιαγραφή