Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2020

Tips για γερή καρδιά

Αν θέλεις να κάνεις την καρδιά σου να είναι πιο δυνατή και να προστατεύσεις την καλή της υγεία, έχουμε συμβουλές για εσένα

Το σώμα μας μεγαλώνει, γερνάει, και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Αυτή ήταν μια σκληρή, μα αληθινή δήλωση, και τώρα που την βγάλαμε από την μέση, ώρα να συνεχίσουμε. Ναι, όσο κι αν περνάει ο χρόνος, αυτό δεν σημαίνει πως εμείς δεν μπορούμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας για να νιώθουμε νεότεροι, πιο δυνατοί και γεμάτοι ενέργεια. Πώς θα κάνουμε λοιπόν την καρδιά μας να αισθάνεται νεότερη;


Τρώμε φρέσκα τρόφιμα και μειώνουμε τα κορεσμένα λιπαρά
Τα κορεσμένα λιπαρά βουλώνουν τις αρτηρίες μας, αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης, και αναγκάζουν την καρδιά μας να δουλεύει πιο έντονα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος καρδιοπάθειας και εγκεφαλικού. Προτιμάμε υγιεινά λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκουμε στο αβοκάντο, στον σολομό και στους ξηρούς καρπούς, και γεμίζουμε το πιάτο μας με φρέσκα τρόφιμα, όπως φρούτα και λαχανικά.

Κόβουμε το κρέας
Έχει αποδειχθεί ότι μια χορτοφαγική ή vegan διατροφή μπορεί να προστατεύσει σε τεράστιο βαθμό την υγεία της καρδιάς μας. Και, σε ό,τι έχει να κάνει με το πορτοφόλι μας, οι ισχυρισμοί που λένε ότι η χορτοφαγική διατροφή είναι πιο ακριβή δεν είναι αληθείς· αν μη τι άλλο, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι πιο φτηνά. Αν, από την άλλη, δεν σε ενδιαφέρει να βγάλεις το κρέας από την ζωή σου, η καλύτερη συμβουλή είναι να επιλέγεις κατά βάση λευκό κρέας και ψάρι, και να καταναλώνεις κόκκινο κρέας σπανιότερα—και μόνο άπαχο.

Γυμναζόμαστε
Η γυμναστική είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε για την υγεία της καρδιάς μας. Υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες που έχουν αποδείξει ότι τα επίπεδα άσκησης συνδέονται άμεσα με την καρδιά μας και την καλή της λειτουργία. Η γυμναστική μειώνει το περιττό βάρος, βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, ρίχνει την LDL χοληστερόλη, και μειώνει τον κίνδυνο πάρα πολλών παθήσεων—μία από αυτές και η καρδιοπάθεια.

Ρίχνουμε το στρες
Οι επιπτώσεις του στρες στην καρδιά μας είναι τραγικές. Αυξάνει τις φλεγμονές στο σώμα, ειδικά στην καρδιά, και ανεβάζει την αρτηριακή πίεση. Προφανώς, δεν μπορούμε να σβήσουμε εντελώς το στρες από την ζωή μας – για την ακρίβεια, το στρες είναι ένας από τους πιο αναγκαίους αμυντικούς μηχανισμούς του οργανισμού – οπότε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να μάθουμε να το διαχειριζόμαστε. Η γυμναστική, ο διαλογισμός, οι ασκήσεις αναπνοής αλλά και το να μιλάμε με κοντινά μας άτομα για τις ανησυχίες μας είναι όλα εκπληκτικοί τρόποι να νιώσουμε ένα βάρος να σηκώνεται απ’ τους ώμους μας.

Κόβουμε το κάπνισμα
Χρειάζεται να το αναλύσουμε ξανά; Το κάπνισμα μας καταστρέφει σε κάθε πιθανό επίπεδο, και η καρδιά μας δεν βρίσκεται στο απυρόβλητο. Για την ακρίβεια, το κάπνισμα συνδέεται άμεσα με αυξημένα επίπεδα φλεγμονών στην αορτή, την κύρια αρτηρία του οργανισμού μας, που μεταφέρει το αίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia365